Servicii

Recrutare și Selecție: Lucrați îndeaproape cu unul dintre consultanții noștri pentru o calibrare cât mai exactă a profilului de candidat dorit, în funcție de nevoile dumneavoastră de recrutare. Vom gestiona întregul proces de recrutare, de la postarea anunțurilor până la susținerea interviurilor preliminare și vom veni cu recomandări pe parcursul proiectului, sub forma unui shortlist conținând cei mai potriviți candidați dar și feedback constant prin status-uri săptămânale pentru a fi permanent la curent cu stadiul acțiunilor de recrutare și feedback-ul din piață.

Headhunting și Executive Search: Apelați la un consultant specializat pentru acoperirea rolurilor cheie din organizația dumneavoastră, primind rapoarte detaliate pentru fiecare candidat recomandat din shortlist. Aveția acces la potențiali candidați care nu se află în căutare activă a unui job printr-o abordare proactivă rezultată din know-how-ul nostru, rețeaua dezvoltată, recomandări, baze de date și tehnici de headhunting și executive search.

Consultanță HR: Țineți pasul cu o piață a muncii dinamică și pregătiți terenul pentru atragerea talentelor de top din piață pentru noile proiecte de recrutare previzionate prin intermediul serviciilor noastre de Consultanță HR. Vă punem la dispoziție benchmark-uri, studii de piață, rapoarte, analize, statistici, sugestii și multe altele pentru a fi cât mai bine pregătiți în întâmpinarea viitoarelor provocări.

Servicii Logistice: Aveți nevoie de personal temporar/permanent pentru proiecte de scurtă durată sau pe termen lung? Vă putem pune la dispoziție personal logistic pentru optima funcționare a business-ului dumneavoastră în cursul perioadelor de vârf, maximizând satisfacția clienților prin timpul scăzut de livrare și finalizarea în termen a comenzilor.

Training HR: Prin intermediul partenerilor noștri, furnizăm training-uri complete de specialitate in domeniul Resurselor Umane. Fie că sunteți în căutarea unui training la un nivel de începător sau doriți recapitularea, actualizarea ori aprofundarea cunoștințelor deja existente privind subiecte și tehnici complexe, de la administrare și salarizare la concepere și postare de anunțuri, recrutare personal, tehnici de intervievare, employer branding etc. împreună putem identifica cea mai bună soluție pentru nevoile dumneavoastră care să vină din partea unei echipe de profesioniști în permanent contact cu piața muncii.

SSM/PSI: Fie că vorbim de medii de lucru cu un grad scăzut sau ridicat de risc, avem un partener profesionist prin intermediul căruia furnizăm o gamă largă de servicii SSM, de la evaluarea inițială a riscurilor la planificare, instruire, prevenție, întocmirea documentației necesare, testare, monitorizare, consultanță și suport în caz de accident.

Work closely with one of our consultants in order to accurately calibrate the candidate profile according to your recruitment needs. We will fully manage the job postings and preliminary interviews, providing you with a short list of candidates most suitable for the role as well as constant feed-back through weekly status reports and immediate coherent action.

Have a specialized headhunter assist you in filling key roles within your organization. Receive detailed reports regarding all short-listed candidates. Access potential candidates outside of active job-seekers through a proactive approach through our know-how, network/recommendations, database and direct search/executive search techniques.

Keep up with a dynamic job market and prepare for acquiring the ideal top talent for new recruitment projects within your company with our professional consulting service, providing you with benchmarks, market studies, reports, analyses, statistics, suggestions and more in order to be best-equipped for any HR challenges ahead.

Are you in urgent need of temporary workforce for specific short-term projects? We can provide you with Logistics personnel in order to ensure the optimal performance of your business during peak seasons, maximizing customer satisfaction through low delivery times and fast order fulfilment.

We provide complete specialized trainings in the HR field. Whether you are looking for a beginner-level training or to refresh, update or deepen existing understanding of complex HR subjects and techniques, from Payroll and Admin to Job Posting, Recruitment, Interview Techniques, etc. together we can find the best custom solution catered to your needs from professionals constantly in contact with the job market.

Whether for high or low-risk work environments, we provide full-range H&S services, from initial risk assessment to planning, training, prevention, legal documentation, testing, monitoring, consulting and accident management.

Recrutare și Selecție    
Working4U – Partener de Recrutare

În cadrul procedurii de recrutare, consultanții Working4u identifică nevoile dumneavoastră şi întocmesc lista de candidați eligibili. Lista este alcătuită luând în calcul toate detaliile necesare postului căutat astfel încât compania dumeavoastră să primească cei mai potriviți candidați. Experiența acumulată de către consultanții noştri de-a lungul anilor se reflectă în competența sporită în identificarea candidaților compatibili cu rolul și cultura companiei dumneavoastră.

Alegând Working4u ca partener în recrutare veți beneficia de:

  • Crearea profilului complet al candidatului
  • Identificarea candidaților potențiali
  • Colectarea și verificarea documentelor specifice posturilor
  • Selecția preliminară a candidaților
  • Testarea competențelor personale și profesionale
  • Evitarea riscului ocupării postului cu personal nepotrivit

Etapele procesului de recrutare
În cadrul procedurii de recrutare, consultanții Working4u identifică nevoile dumneavoastră

Identificarea nevoii de recrutare și stabilirea profilului persoanei căutate
Aceasta este o etapă importantă, în care înțelegerea corectă a nevoii de recrutare, precum și a profilului persoanei căutate garantează succesul etapelor ulterioare. Identificăm împreună toate aspectele relevante care descriu profilul candidatului căutat, responsabilitățile acestuia, elementele motivaționale de atragere a candidaților.
Căutarea, contactarea și selecția candidaților
Conform planului de recrutare, folosim metodele verificate de căutare și selectăm acele persoane care corespund profilului de candidat agreat. Identificarea nivelului de expertiză al candidaților selectați este realizată utilizând teste profesionale personalizate în funcție de specificul fiecărui post.

Interviurile finale :

Înainte de interviurile la client, consultantul care derulează proiectul pregătește clientul și candidații asigurându-se că ambele părți dețin informațiile necesare luării unei decizii corecte, valabilă pe termen lung. În urma interviurilor, clientul selectează candidatul pe care îl consideră cel mai potrivit cu postul și organizația sa.

Headhunting și
Executive Search 

Pozitiile la un nivel Executiv sau de Specialist în cadrul unei companii sunt de multe ori prea importante și sensibile pentru a apărea pe site-uri sau platforme de recrutare. Din acest motiv, pentru acoperirea pozițiilor de acest calibru este necesar un specialist bine pregătit pentru identificarea și convingearea jucătorilor de top din domeniu să facă o schimbare
Headhunterii sunt recruiteri experimentați, specializați în identificarea de candidați premium pentru poziții de top în organigrama unei companii, oferind totodată beneficiul confidențialității. Aceștia se asigură ca informațiile privind deschiderea ajung exclusiv la cei mai potriviți candidați din domeniu prin tehnici de direct search.

Etapele procesului de headhunting

Analiza poziției
Pentru a înțelege ce se caută și care sunt așteptările dumneavoastră privind potențiala listă de candidați, headhunter-ul trebuie să înțeleagă cu exactitate nevoile companiei angajatoare. Acest lucru înseamnă înțelegerea rolului în sine și a particularităților acestuia, cultura companiei și orice alte informații relevante. Doar având o înțelegere completă privind nevoile angajatorului, headhunter-ul poate cauta și atrage candidații potriviți pentru rol.
Identificarea potențialilor candidați
Odată înțelese informațiile-cheie, următorul pas este identificarea candidaților principali pentru acoperirea poziției. Acest lucru poate însemna solicitarea de recomandări, căutarea persoanelor care în prezent ocupă poziții similare sau identice în alte companii, networking, participare la evenimente din domeniu, apelare la social media sau organizarea de întâlniri cu contacte relevante.
Screening
După acumularea unei liste extinse de potențiali candidați, headhunter-ul va restrânge aria de căutare conform criteriilor agreate pentru a identifica persoanele cele mai potrivite.
Contactarea candidaților
Cu o listă restrânsă de finaliști, headhunter-ul contactează candidații și programează întâlnirile cu aceștia pentru a afla interesul și deschiderea lor la o schimbare.
Întocmirea unui shortlist
Ulterior interviurilor și a verificărilor susținute, headhunter-ul va întocmi o listă scurtă de candidați și va organiza interviurile finale și negocierile între angajator și aceștia.

Consultanță HR 

Consultanța HR acoperă activități de consiliere și implementare legate de gestionarea capitalului uman al unei organizații și funcționarea Departamentului intern de Resurse Umane. Scopul serviciului diferă de la întocmirea și implementarea unei strategii de gestionare a capitalului uman al companiei, până la întocmirea unei scheme de salarizare și beneficii și/sau modificarea modului de funcționare a Departamentului de HR.

Odată cu creșterea companiei dumneavoastră și noile provocări apărute, veți primi feedback direct din piață în vederea organizării optime și eficiente a noilor departamente, a organigramei și a rolurilor din cadrul companiei. Consultanții noștri experimentați vă vor oferi suport în depășirea provocărilor curente și anticiparea provocărilor viitoare.

Discipline ale Conslutanței HR

  1. Strategii Privind Capitalul Uman
    includ o varietate de activități strategice în domeniul Resurselor Umane, cum ar fi definirea unei culturi organizaționale, organigrame, strategii de dezvoltare care acoperă segmentele cheie din afacerea dumneavoastră, dar și dezvoltarea de strategii vizând Departamentul de HR în materie de diversitate, recrutare și talent management.
  2. Salarizare și Beneficii
    urmărește toate aspectele privind grila de salarizare și beneficiile oferite angajaților companiei, de la salariul de bază la sporuri, grile de bonusare și alte beneficii oferite la nivelul întregii organizații – de la Top Management pînă la poziții de execuție.
  3. Schimbări Organizaționale
    acoperă partea din schimbare axată pe oameni, având ca țintă implementarea și consolidarea schimbărilor în structura organizațională a companiei și modalități de integrare a schimbărilor/diversității culturale în cadrul companiei.
  4. Funcționalitate HR
    se axează pe cumulul de activități menite să îmbunătățească funcționarea Departamentului de Resurse Umane, de la dezvoltarea și implementarea de targete, KPI-uri, modalități și proceduri de lucru, până la integrarea de noi sisteme și tehnologii, sau alte transformări la nivelul Departamentului de HR cu scopul îmbunătățirii proceselor și a eficienței organizaționale.
  5. Talent Management
    acoperă toate acțiunile necesare recrutării, retenției și dezvoltării talentelor, alături de implementarea structurilor și proceselor necesare pentru a asigura un mediu de lucru performant și profesionist. Acest aspect implică planificarea strategică a proiectelor de recrutare prin corelarea obiectivelor organizației cu datele Departamentului de HR – recrutare și retenție, eficiență și gestionarea performanțelor.
  6. Învățare și Dezvoltare
    se concentrează pe activitățile menite să crească performanța individuală și a grupului. Acest segment se concentrează pe întreaga organizație, de la cursuri de dezvoltare la nivel de Management, Departament și Funcții, până la nevoi individuale de instruire. Disciplina include și dezvoltarea de soft-skills prin coaching și mentoring, dar și zona tehnică prin dezvoltarea și implementarea de sisteme informatice în vederea monitorizării îmbunătățirii și dezvoltării.

 

Servicii Logistice 

Companiile trebuie să reacționeze imediat la schimbările economice și la nevoile specifice ale partenerilor pentru a putea asigura eficiență și competitivitate. De aceea, în perioadele de vârf, atunci când au loc creșteri punctuale ale comenzilor, sau în perioadele sezoniere, ale concediilor de maternitate sau vacanțe, companiile trebuie să susțină activitățile temporare printr-o soluție flexibilă și eficientă de gestiune a forței de muncă.

Servicii oferite:

  • Etichetare Promoții
  • Etichetare Produse Food și Non-Food
  • Etichetare/Ambalare Promoții/Cadouri

Beneficii:

  • Coordonăm activitatea și echipa de etichetare/ambalare
  • Reprezentăm interfața în relația cu terții
  • Rapoarte de activitate
  • Monitorizăm specificațiile tehnice (modul de realizare al pachetului/produsului)
  • Implementăm cerințele de calitate impuse de client
  • Gestionăm stocul de produse, etichete, consumabile implicate în fluxul de lucru
  • Optimizăm procesul de etichetare și actualizăm procedurile de lucru
  • Asigurăm respectarea termenelor de execuție agreate cu clientul
  • Respectăm productivitatea agreată la semnarea contractului pe întrega durată a proiectului

Cu o echipă profesionistă și dedicată și o calitate premium a serviciilor oferite, vă putem oferi servicii de ambalare/etichetare conform nevoilor dumneavoastră pentru orice tip de produs (palet, bax, cutie, bucată, etc.)

Training HR 

Companiile privesc training-urile HR ca pe o modalitate de a îmbunătăți competențele angajaților și a aduce un plus de valoare la locul de muncă, însă un beneficiu la fel de important îl reprezintă menținerea pasului cu modificările legislative și alte aspecte esențiale.

Orice organizație se concentrează pe dezvoltarea business-ului, iar din acest motiv, training-urile în domeniul Resurselor Umane sunt importante pentru a fi permanent la curent cu noile trend-uri, tehnici și schimbări legislative în domeniu.

Discipline de Training

  1. Actualizări Legislative
    Companiile trebuie să țină pasul cu schimbările legislative pentru a se conforma. Eșecul în a integra rapid noile modificări rezultă în situații ce forțează compania să-și schimbe focus-ul de la dezvoltarea business-ului la a-l menține pe linia de plutire. Acest aspect adesea are repercusiuni negative asupra angajaților și a partenerilor de business. Training-urile noastre pot ajuta Managerii să înțeleagă cum să fie la curent în mod independent cu modificările legislative, fără a investi în acest lucru mult timp sau resurse.
  2. Tehnici de Recrutare
    Orice companie are o strategie de recrutare și onboarding, însă arareori companiile continuă să își dezvolte și tehnicile de recrutare. Deși procesul de recrutare ar trebui să fie unul de învățare permanentă, la fel ca în alte situații, există riscul de a rămâne într-o zonă de confort, ignorând aspectele care ar putea fi îmbunătățite. Un exemplu comun ar fi anunțurile online de recrutare. Deși site-uri precum Linkedin ar trebui să ușureze identificarea de noi talente, în general echipele de HR petrec mai mult timp decât ar fi necesar în identificarea candidaților potriviți. Motivul general este faptul că se raportează la recrutarea online la fel ca la interviurile de angajare față în față. Aproximativ 60% dintre candidați renunță la a aplica la un anumit anunț din cauza complexității lui. Acest lucru este cauzat de către Departamentul de HR și lipsa înțelegerii modalității de gândire a unui candidat. Training-urile noastre încearcă să ajute echipa de HR cum să abordeze, să atragă și să recunoască cererea și oferta de pe piață mult mai eficient.
  3. Relații Interumane
    Relațiile interumane pot fi imprevizibile care pot conduce de la simpla gestionare a pachetului de beneficii la rezolvarea de probleme sociale complexe. Lucrând cu oameni, cu cât o problemă este mai complexă, cu atât este nevoie de o abordare mai implicată și precisă. Gestionarea cu succes a relațiilor interumane este crucială în cariera oricărui profesionist în HR, relații dinamice care trebuie înțelese în profunzime. Un training în acest domeniu poate aduce răspunsuri la multe întrebări și furniza sugestii administrative.
  4. Identificarea de Talente și Onboarding
    Trebuie să cunoști ce anume face un angajat să fie valoros și cum să îl recunoști, însă identificarea și angajarea unui angajat de top nu este întotdeauna suficient. Faptul că cineva deține o expertiză și talent nu garantează adaptarea lui la cultura organizațională a companiei dumneavoastră. Este nevoie de timp ca un nou angajat să își atingă potențialul, iar în cel mai rău caz, este posibil să nu îl atingă niciodată, însă în ambele cazuri afacerea are de pierdut. Dacă decideți să vă dedicați timpul pentru a învăța ce constituie un angajat valoros și cum să recunoașteți dacp se va adapta la cultura companiei dumneavoastră, procesul de onboarding va deveni mult mai simplu și mai intuitiv, acesta dezvoltându-se mult în ultimii 20 de ani, în principal datorită tehnologiei și a noilor resurse.
  5. Retenție
    Retenția angajaților cheie din cadrul companiei dumneavoastră este una din cele mai caloroase competențe pe care un Specialist HR o poate avea. Nu este un lucru ușor având în vedere că de multe ori este nevoie de convingerea persoanelor de decizie să acționeze neconvențional. Un training HR vă va prezenta cele mai comune motive care motivează dorința de schimbare a unui angajat, cum să gestionați și chiar să preziceți acest fel de situații și vă va oferi sugestii administrative utile.

SSM / PSI  

Activitatea de prevenire și protecție, în linii mari, constă în instruirea la angajare și periodică a salariaților în vederea executării sarcinilor de serviciu în condiții de siguranță.
Serviciile oferite de partenerul nostru preia aceste obligativități legale și le transferă în grija lui. Atât pe linie de SSM (Securitate și Sănătate în Muncă), cât și pe linie PSI-SU (Prevenire și Stingere Incendii – Situații de Urgență), partenerul nostru se ocupă de de toate fazele de instruire pentru salariații existenți, întocmirea fișelor de instruire pentru fluctuația de personal, actualizarea documentației în raport cu noile reglemantări legislative, consultanță permanentă și asistență în caz de control sau accident de munca.

Servicii complete SSM (Securitate și Sănătate în Muncă)
Soecificații întocmire documentație inițială:

1. Identificarea și evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională
2. Elaborarea Planului de Prevenire și Protecție bazat pe evaluarea riscurilor (PPP)
3. Stabilirea și elaborarea tematicilor de instruire pe categorii de personal
4. Elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate și sănătate în muncă (IPSSM)
5. Întocmirea fișelor de instruire individual în domeniul securității și sănătății în muncă
6. Emiterea deciziilor pe linie de SSM cu privire la:
– conducătorul locului de muncă
– acordarea primului ajutor
– reprezentantul salariaților cu răspunderi specifice în domeniul SSM
– menținerea stării de sănătate a salariaților în caz de temperaturi extreme
– evidențierea zonelor cu risc ridicat și specific
– evidențierea zonelor cu pericol grav și iminent
7. Instruirea în domeniul SSM (securitate și sănătate în muncă):
– instruirea introductiv generală
– instruirea la locul de muncă
– instruirea periodică
– instruirea periodică suplimentară (reinstruire)
8. Elaborarea normativului de acordare a echipamentului individual de protecție (EIP)
9. Elaborarea normativului de acordare a materialelor igienico-sanitare
10. Elaborarea fișelor de acordare a echipamentului individual de protecție
11. Elaborarea registrelor de evidență a accidentelor de muncă
12. Testarea salariaților:
– testarea introductiv generală
– testarea anuală de verificare a cunoștințelor
13. Consultanță la soluționarea accidentelor de muncă
14. Stabilirea atribuțiilor și a răspunderilor în domeniul securității și sănătății în muncă
15. Întocmirea tabelului de evidență a echipamentelor de muncă